Zapanuj nad chaosem dokumentów
Saldeo dla firm

Czy wiesz, za co płacisz,
czy tylko akceptujesz faktury?
Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce bez problemu odnajdziesz każdą fakturę.
To co wyróżnia Saldeo na tle konkurencji to możliwość odczytywania danych z dokumentów oraz eksport pozycji towarowych z faktur.

checklist
Odczytywanie faktur i dokumentów
checklist
Automatyzacja rozrachunków
checklist
Elektroniczny obieg dokumentów
checklist
Integracja z KSeF
checklist
Automatyzacja księgowości
checklist
Kadry i zaliczki
Nie obawiaj się
Pomożemy Ci z wdrożeniem!
Przyspiesz swoją pracę, wyeliminuj czynności proste i powtarzalne.
Zarządzaj dokumentami sprawnie i efektywnie, rozdzielaj i kontroluj.
Zyskaj więcej czasu i śpij spokojnie.
Zadbaj o swoich pracowników
- Program do wystawiania faktur (w ramach 5 faktur/mies.)
- Wysyłka faktur do KSeF (w ramach 5 faktur/mies.)
- OCR faktur zakupu (w ramach 5 kredytów/mies.)
- E-archiwum dokumentów (w ramach 20 dokumentów /mies.)
- Generowanie przelewów
- Program do wystawiania faktur
(bez limitu) - Wysyłka faktur do KSeF (bez limitu)
- OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
- Generowanie przelewów
- Teczki pracownicze
- Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy
- OCR faktur i wyciągów
- Automaty do rozliczania transakcji bankowych
- Zarządzanie firmą (podstawowe)
- Integracja z programem księgowym
- Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
- Zaliczki pracownicze
- Podgląd własnej teczki pracowniczej
- Zarządzanie firmą (zaawansowane)
Skontaktuj się z nami, by poznać cenę.
Po analizie Twoich potrzeb dobierzemy Ci pakiet, który będzie w 100% odpowiadał Twojej firmie.
Faktury
Zadania

Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną

Automatyzacja
Krajowy System e-Faktur
SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja do pracy z dokumentami – dzięki czemu usprawnia codzienne obowiązki pracowników księgowości i administracji. Pomaga w zarządzaniu pracownikami, zadaniami oraz dokumentami. Używając aplikacji oszczędzasz czas i zasoby swojej firmy.
SaldeoSMART to rozwiązanie, które sprawdza się wszędzie tam, gdzie potrzebne jest zapanowanie nad dokumentacją firmową. Wspiera procesy księgowe i automatyzuje czynności dzięki mechanizmom AI i machine learning. Z SaldeoSMART korzysta 125 000 klientów, wśród których znajdują się przedsiębiorstwa o różnej skali działalności.
Tak, SaldeoSMART umożliwia wystawianie wielu rodzajów faktur (m.in. VAT, zaliczek, korekt, walutowych), a także wysyłania ich mailem bezpośrednio do kontrahentów. Wystawione w systemie faktury posiadają funkcję szybkich płatności (przelewy online), a także wysyłania przypomnień o płatności i wezwania do zapłaty.
SaldeoSMART posiada szeroki wachlarz dostępnych funkcji, który możesz dopasować do swojej działalności. Aby kupić system, skontaktuj się z nami!
Korzystanie z SaldeoSMART nie wymaga inwestycji w sprzęt. Nowoczesna aplikacja jest dostępna przez przeglądarkę internetową oraz przez aplikację mobilną. SaldeoSMART działa w wygodnej i bezpiecznej chmurze, która gwarantuje stały dostęp do danych firmowych.