Saldeo dla biur
Dlaczego warto wybrać SaldeoSmart?
Automatyzuj i optymalizuj procesy i zadania z wykorzystaniem m.in OCR i elektronicznego obiegu dokumentów. Popraw komunikację z klientami i daj sobie podstawę do zmiany warunków współpracy. SaldeoSMART to oprogramowanie dla biur rachunkowych umożliwiające m.in. odczytywanie danych z faktur oraz elektroniczny obieg dokumentów. System posiada o wiele więcej funkcjonalności, stworzonych w oparciu o doświadczenie oraz badania potrzeb małych, średnich oraz dużych biur rachunkowych.
checklist
Automatyzacja procesów
checklist
Lepsza komunikacja
checklist
Odczytywanie danych z faktur
checklist
Wsparcie managera biura
checklist
Wsparcie księgowego
checklist
Wsparcie klienta
Dla kogo
Przyspiesz swoją pracę, wyeliminuj czynności proste i powtarzalne.
Poczuj jak SaldeoSMART pracuje za Ciebie. Twoje dokumenty dostępne w mgnieniu oka. Optymalizacja procesów zachodzących w Twojej firmie. Uwolnienie od żmudnej i powtarzalnej pracy.
Zarządzaj biurem sprawnie i efektywnie, rozdzielaj i kontroluj pracę zespołu.
Przejrzyste informacje o klientach. Ustawienia obiegu dokumentów. Kontrola i zarządzanie pracą zespołu.
Zyskaj więcej czasu na analizę przepisów i doradztwo, księguj na czas i śpij spokojnie.
Łatwa praca z dokumentami. Kategoryzacja i wymiarowanie dokumentów. Szybki przepływ informacji.
Zadbaj o swojego klienta: program do faktur, manager płatności, e-archiwum i wiele więcej dostępne w panelu dla klienta.
Błyskawiczne wystawianie faktur i wysyłka bezpośrednio do kontrahenta. Proste zarządzanie zaliczkami i wydatkami pracowników. Kontrolna wyników finansowych firmy i płatności podatków.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Narzędzia, czas i dane niezbędne do analizy i optymalizacji w biurze rachunkowym
KSeF – SaldeoSMART jest zgodne z przepisami i zintegrowane z Krajowym Systemem e-Faktur
Automatyzacja maksymalnej liczby zadań, w szczególności powtarzalnych
OCR – odczytywanie dokumentów
Zarządzanie biurem i komunikacja z klientem
Rozwiązania dla klientów, wspierające ich biznes. Ułatwiają codzienną pracę i komunikację z biurem.
Elektroniczny obieg dokumentów
KSeF – Krajowy System e-Faktur
- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu
(w ramach 20 kredytów/mies.) - Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Rozliczanie zaliczek
Skontaktuj się z nami, by poznać cenę.
Po analizie Twoich potrzeb dobierzemy Ci pakiet, który będzie w 100% odpowiadał Twojej firmie.
Zobacz Saldeo dla biur
Odczytywanie faktur
Poznaj możliwości najskuteczniejszego systemu do odczytywania danych z dokumentów, zintegrowanego z ponad 40 programami księgowymi i ERP.
Dokumenty księgowe
Korzystaj z wygody pracy z elektronicznymi dokumentami księgowymi. Zobacz, jak łatwo mieć do nich dostęp i jak wiele czynności możesz zautomatyzować.
Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną
Nasza aplikacja mobilna daje wiele możliwości mobilnego zarządzania dokumentami oraz pracą: wystawianie faktur, elektroniczne archiwum, kontrola płatności, przesyłanie faktur do automatycznego odczytu i wiele więcej – są w zasięgu Twojej ręki.
E-teczki
Dokumenty pracowników w wygodnym i bezpiecznym archiwum. Zyskaj uporządkowane e-teczki i przypomnienia o terminach ważności badań czy szkoleń.
Krajowy System e-Faktur
Używaj systemu zgodnego z przepisami. SaldeoSMART jest zintegrowane z KSeF. Wysyłaj i pobieraj faktury z systemu rządowego, a także nadaj odpowiednie uprawnienia swoim pracownikom. Pracuj wygodnie i bezpiecznie.