Pomoc techniczna
Oferta wsparcia technicznego
checklist
Wdrożenia
checklist
Szkolenia
checklist
Pomoc zdalna
Usługi oprogramowania WAPRO, Power BI, Saldeo
Standardowe stawki usług oprogramowania WAPRO bez umowy serwisowej. Wdrożenia, szkolenia, pomoc zdalna.
groups
Czas usługi rozliczany jest z dokładnością do 30 minut tj. za każde rozpoczęte 30 min
pracy Serwisanta.
groups
Brak gwarancji czasu reakcji na awarie krytyczne.
groups
Wizyty u Klienta – minimalny czas usługi 3 godziny, dojazd dodatkowo płatny.
Stała opieka serwisowa
Stała opieka serwisowa w wymiarze 5-godzinnym, z podziałem na bloki tematyczne:
groups
Blok MS
Wapro Mag, Wapro Mobile, Mistral, B2B, B2C
groups
Blok FK
Wapro Fakir, Wapro Best.
groups
Blok HR
Wapro Gang.
groups
Blok BI
Projekty analityczne BI.
Usługi świadczone zdalnie są rozliczane wg. rzeczywistego czasu (naliczanie
minutowe), w przypadku wizyty w siedzibie klienta obowiązuje standardowe
naliczanie za każde 30 minut.
Zakres wykonywanych usług:
- usuwanie awarii i usterek,
- zgłaszanie awarii i usterek do Producenta,
- instalacja poprawek oraz aktualizacji,
- helpdesk - bieżące wsparcie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania WAPRO,
- okresowa profilaktyka bazy danych, w tym kontrola integralności bazy danych i wychwytywanie potencjalnych problemów, rozwiązywanie problemów wydajnościowych.
- usuwanie awarii i usterek,
- zgłaszanie awarii i usterek do Producenta,
- instalacja poprawek oraz aktualizacji,
- helpdesk - bieżące wsparcie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania WAPRO,
- okresowa profilaktyka bazy danych, w tym kontrola integralności bazy danych i wychwytywanie potencjalnych problemów, rozwiązywanie problemów wydajnościowych.
Gwarantowany czas reakcji serwisu w przypadku awarii.
Prace rozwojowe nie wchodzą w skład umowy, ale wyceniane są po preferencyjnej
stawce.
Przy zakupie aktualizacji oprogramowania przysługuje 5% rabat.
Usługi specjalistyczne
Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia w segmencie rozwiązań dla sektora MSP,
wspieramy naszych klientów w następujących obszarach:
Analiza i optymalizacja procesów biznesowych w celu poniesienia produktywności
organizacji oraz maksymalnego wykorzystania oprogramowania ERP.
Doradztwo w zakresie doboru skutecznych i sprawdzonych rozwiązań IT.
Rozwój i dostosowanie funkcjonalności oprogramowania WAPRO do indywidualnych
potrzeb klienta. Posiadamy wiele gotowych, autorskich rozwiązań w tym obszarze.
Wdrażanie zaawansowanych systemów analitycznych klasy Business Intelligence,
wspomagających podejmowanie decyzji w warstwie operacyjnej i zarządczej.
Wdrażanie rozwiązań zintegrowanych z oprogramowaniem WAPRO, wspierające
procesy biznesowe w różnych obszarach:
- rozwiązania B2C, B2B oraz mobilne - wsparcie sprzedaży,
- system CRM - obsługa klienta i workflow,
- Saldeo SMART – elektroniczny obieg dokumentów i faktur, połączony z OCR.
- rozwiązania B2C, B2B oraz mobilne - wsparcie sprzedaży,
- system CRM - obsługa klienta i workflow,
- Saldeo SMART – elektroniczny obieg dokumentów i faktur, połączony z OCR.
Integracja ERP WAPRO z rozwiązaniami innych producentów, w tym elektroniczna
wymiana dokumentów.
Power BI – wdrażanie oraz zarządzanie platformą