Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, od 1 października 2019 Producent wprowadza nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”
Usługa umożliwi dostęp do konsultacji telefonicznych, dla tych klientów którzy wykupią abonament TPT oraz (przez 30 dni od daty aktywacji) dla użytkowników, którzy zaktualizują program do wersji płatnej. Pomoc elektroniczna (mail oraz system zgłoszeń IHD) pozostają bezpłatne dla posiadaczy aktualnych wersji.
Pomoc techniczna dostępna będzie w następujących wariantach:
Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna dla użytkowników aktualnej wersji programu
- • Pomoc mailowa
- • Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk), umożliwiającego dostępność podglądu i rejestrację zleceń w trybie 24h
https://www.wapro.pl/wapro/IHD
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
- • Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej – wszyscy posiadacze tych wersji.
- • Użytkownicy WAPRO Online – bezpłatnie
- • Użytkownicy WAPRO B2B / B2C – bezpłatnie (również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
- • Abonament 30 (dni) – 129 zł netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach)
- • Abonament 360 (dni) – 1299 zł netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach)
Klienci, którzy zakupili nową licencję programu w okresie od 1 marca 2019 do 10 września 2019 otrzymają bezpłatnie Abonament 360
W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.